Često postavljana pitanja
Da li imate i maloprodajnu poslovnicu ili samo web shop?
Imamo maloprodajnu poslovnicu gdje možete doći osobno i kupiti/naručiti željene artikle.
Koliko dugo se čeka na isporuku?
Uglanvom je isporuka isti ili idući radni dan ovisno kada zaprimimo uplatu. Ukoliko
ste uplatili prije 12 sati isporuka je u 95% slučajeva isti dan.
Što ukoliko naručen proizvod nije dostupan?
Kontaktirat će Vas netko od djelatnika i ponuditi sličan artikl ili ponuditi povrat
sredstava.
Što napraviti ukoliko je uređaj neispravan?
Popunite obrazac https://www.protis.hr/RMA i zajedno sa uređajem odnesite u ovlašteni servis naveden na jamstvenom listu ili kod nas u poslovnicu pa ćemo ga mi
proslijediti u ovlašteni servis..
Prilikom registracije moje firme, sustav mi javlja da je OIB zauzet. Kako dobiti ponudu na firmu?
Očito ste već ranije kupovali ili tražili ponude od nas. Najjednostavniji je način napraviti registraciju kao fizička osoba te u napomeni, pri izradi narudžbe, ostaviti podatke za R1 račun (OIB obavezan).
Na WsPay terminalu ne mogu odabrati broj rata?
Na prvom koraku će biti zatraženi podaci o kartici i korisniku dok je plaćanje preko terminala postavljeno tako da se za neke kartice broj rata upisuje tek na drugom koraku.
S obzirom da imamo integrirane sustave, svaku uplatu preko terminala vidimo odmah pa se tako i eventualne pogreške mogu odmah ispraviti.
Da li mogu zamijeniti LCD ako ima mrtve pixele?
To ne ovisi o nama već o proizvođaču šta smatra pod neispravno. Ovisi o proizvođaču,
modelu, rezoluciji, broju i poziciji, grupiranosti, boji.... Ukoliko smatrate da
je LCD neispravan možete ga odnesti u ovlašteni servis. Pregled ispravnog uređaja
se naplaćuje.
Da li slažete konfiguracije po želji kupca?
Da ali naplaćujemo sat vremena servisa ili više ukoliko se radi o posebnom slučaju.
Uglavnom je to sat vremena servisa osim ukoliko se ne ugrađuje orginalni hladnjak
procesora.
Da li ugrađujete komponente kupljene u Protis-u?
Da ali naplaćujemo vrijeme servisa, uglavnom pola sata, ovisno o komponenti.
Otkupljujete li stare komponente/računala ili ih uzimate pod račun?
Ne.
Ako kupim kod Vas računalo/lapotp da li mi možete instalirati windowse, office...?
Možemo ukoliko kupite orginalni software. Ilegalni software ne instaliramo.
Zašto kada plaćam karticom (Maestro, Visa...) ne mogu dobiti popust za gotovinu,
to je isto?
Ne može zato što nam banka uzima proviziju koja je često i nekoliko puta veća nego
naša marža. Ukoliko dogovorite sa bankom da nam ne uzimaju proviziju dobit ćete
popust za gotovinu i poklon bon za kupnju kod nas.
Primate li čekove?
Ne, banka nam ne garantira da čekovi imaju pokriće.
Mogu li platiti pouzećem?
Ne, robu isporučujemo isključivo nakon što zaprimimo uplatu.